Partnerstwo w event marketingu jako skuteczna strategia realizacji celów marketingowych – Akademia Kobiet
Avatar użytkownika

Partnerstwo w event marketingu jako skuteczna strategia realizacji celów marketingowych

Dożywotni dostęp
Wszystkie poziomy
1 test
14 kursantów

KNOW-HOW AKADEMII KOBIET: Szkolenie online. Skuteczność Partnerstwa w event marketingu. Czy warto inwestować w partnerstwo w event marketingu?

 Szkolenie to ponad 90 minut przekazanej wiedzy, podzielonej na 6 tematów po ok. 15 min. Taki schemat nauki pozwoli na przyswojenie wiedzy w wygodny sposób bez konieczności monotonnego siedzenia przez kilka godzin bez przerwy. Każda lekcja kończy się ćwiczeniem lub podsumowaniem.

 

Do szkolenia otrzymasz niezbędny słowniczek pojęć, który pomoże Ci poruszać się w świecie eventów.

 

Po zakończeniu szkolenia, odpowiesz na 3 proste pytania i na tej podstawie uzyskasz CERTYFIKAT potwierdzający udział w szkoleniu i znajomość omawianego zagadnienia.

 

Masz dostęp do szkolenia w każdej chwili, bez terminów i ograniczeń.

Jako bonus otrzymasz możliwość darmowej i indywidualnej 30 min konsultacji z Moniką Lichotą.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  1. Przedsiębiorcy MŚP
  2. Liderzy zarządzający zespołem w działach marketingu

Dlaczego warto kupić szkolenie?

  • poznasz wiedzę praktyczną, w jaki sposób maksymalnie wykorzystać finanse, które zostały przeznaczone na dane wydarzenie,
  • ustalisz cel i strategię w ramach, którego będziesz działał na danym wydarzeniu,
  • uświadomisz sobie, że na evencie zbudujesz wizerunek, jako eksperta i wzmocnisz swoją pozycję ekspercką,
  • uświadomisz sobie, jak dana branża może skorzystać z danego eventu np. inaczej wykorzysta go marka kobieca, biżuteryjna a inaczej związana z technologią pralniczą czy marka motoryzacyjna,
  • będziesz odpowiednio przygotowany pod kątem strategicznym,
  • będziesz potrafił odpowiednio przeszkolić i przygotować zespół do udziału w wydarzeniu,
  • nauczysz się, jak negocjować z danym organizatorem (w ramach świadczeń), zmaksymalizować swoje możliwości i cele w ramach danego eventu (paleta możliwości związana z prezentacją swojej marki).

Jaki problem rozwiąże to szkolenie?

  • nieumiejętność weryfikacji osiągnięcia danego celu w ramach wydarzenia (brak ustalenia KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, kluczowe mierniki dokonań – ang. Key Performance IndicatorsKPI),
  • nieumiejętność weryfikowania świadczeń,
  • nieumiejętność weryfikacji zaangażowania pracowników w event,
  • stagnację działań marketingowych w ramach strategii i planowanego budżetu – wzbogacenie i wzmocnienie działań marketingowych organizacji.

Monika Lichota opowie o swojej metodzie na korzystanie z event marketingu:

  • przygotowanie zespołu,
  • ustalenie strategii działania,
  • odpowiednie przygotowanie materiałów (ulotki, vouchery, kupony, rabaty),
  • zaopatrzenie w towar,
  • przygotowanie gift packów (ich rola),
  • dobre wynegocjowanie odpowiednich świadczeń pasujących do marki i celu marki,
  • oddelegowanie działań.

 

Avatar użytkownika
"Przede wszystkim działanie - ten przekaz definiuje mnie zawodowo" Pomysłodawczyni i właścicielka marki Akademia Kobiet. Od 15 lat zajmuje się marketingiem i organizacją eventów. Skutecznie zarządzała 120-osobowym zespołem, realizując działania marketingowe w branży turystycznej i osiągając efekt 1 000 000 odwiedzin rocznie w zarządzanych Kompleksach Turystycznych. Doprowadziła do pierwszego w historii Pepsico, Kolporter i JuraPark porozumienia trójstronnego marek osiągając zainteresowanie ofertą na poziomie 12 000 000 odbiorców. Wdrożyła na rynek polski 2 marki spożywcze, które mają mocną pozycję lokalnie i krajowo. Obecnie swoją energię kieruje w stronę kobiet, specjalizując się w networkingu i sponsoringu marketingowym organizując warsztaty oraz dwudniowe wydarzenie, na stałe zapisane na kartach kalendarza wielu businesswoman - Konferencję Akademia Kobiet. Jest motywatorką i przyjaciółką kobiet, zapala do działania i pomaga wytrwać w dążeniu do celu oraz realizacji marzeń. Z myślą o zrzeszaniu i wspieraniu rozwoju aktywnych zawodowo, ambitnych osób we wrześniu 2019 roku rozszerzyła działalność Akademii Kobiet łącząc ją z Akademią Kobiet Sukcesu - społecznością kobiet przedsiębiorczych, chcących rozwijać siebie oraz swoje pasje i umiejętności. Aktywnie współpracuje z osobowościami znanymi ze świata show-biznesu kreując inicjatywy korzystne dla firm a jednocześnie mające wymiar charytatywny. Współpracowała i współpracuje z wieloma znanymi markami m.in.: Vezzi, Dafi, KinoTV, Oral-B, Victoria's Secret, foods by Ann, Bania Hotel, Mary Kay, Porcelana Lubiana, Porcelana Ćmielów, Porcelana Chodzież, Radio Kolor, Twój Styl, Pani, Olivia, Show, Forbes Women.