Blog – Akademia Kobiet

Siła jest kobietą

by Akademia Kobiet |Lis 19, 2019 | Możliwość komentowania Siła jest kobietą została wyłączona | blog

Siła jest kobietą – takie hasło przyświecało szkoleniom, warsztatom i V edycji konferencji Akademia Kobiet.

Hashtag #silnakobietachallenge w weekend 16-17 listopada 2019 r. podczas V edycji Konferencji Akademia Kobiet stał się emocjonalną trampoliną wywołującą radość, uśmiech, wzruszenie, zapał do działania i pomocy!

W sobotni wieczór, podczas uroczystej Gali, pomysłodawczyni i właścicielka marki Akademia Kobiet Monika Lichota zaprezentowała najnowszy projekt Akademii Kobiet  – Kalendarz Charytatywny #silnakobietachallenge, zrealizowany we współpracy z fundacją Omenaa Foundation i gronem niezwykłych Partnerów.

Elegancki, drukowany kalendarz ścienny na 2020 r. będzie dla każdego przypominajką o sile kobiet oraz ich empatii wyrażonej w niesionej pomocy.

Wizja Kalendarza zrodziła się z potrzeby przekazania wsparcia silnych osobowości ze świata biznesu i show-biznesu każdemu, kto potrzebuje motywacji, wiary w swoje możliwości, kto chce przekraczać granice, ale się boi. Zaproszono do współpracy doświadczone kobiety sukcesu, spełniające się zawodowo, aby nić kobiecej motywacji pozwoliła wielu osobom rozwinąć skrzydła a w rezultacie osiągnąć swój cel. Na kartach Kalendarza wystąpiły:

  • Inga Kamińska: Bizneswoman, doradca zarządów do spraw rozwoju biznesu, doświadczony Dyrektor Generalny w firmach produkcyjnych i handlowych. Obecnie: Florentyna Sp. z o.o.
  • Joanna Przetakiewicz: Założycielka marki modowej La Mania, inicjatorka projektu Era Nowych Kobiet
  • Lidia   Kalita: Projektantka mody, właścicielka marki osobistej Lidia Kalita oraz założycielka Simple Creative Products
  • Magdalena Bezulska: Prezes zarządu Veolia Term S.A., członek zarządu Fundacji Veolia i założycielka stowarzyszenia Liderki Veolii
  • Dorota Soszyńska: Współwłaścicielka i dyrektor kreatywna firm Oceanic i L’Biotica
  • Katarzyna Wołek: Prezes Zarządu K&T Fashion Sp. z o.o.  oraz właścicielka marki VEZZI
  • Anna Lewandowska: Sportsmenka, trenerka, motywatorka, bizneswoman, wielokrotna mistrzyni świata, Europy i Polski w karate tradycyjnym, Prezes Olimpiad Specjalnych
  • Edyta  Ogłaza: Przedsiębiorca i Prezes fundacji Fundacja Kolorowe Motyle
  • Agnieszka Jastrzębska: Dziennikarka, właścicielka serwisu Jastrząb Post
  • Monika Lichota: Pomysłodawczyni i właścicielka marki Akademia Kobiet
  • Omenaa Mensah: Bizneswoman, osobowość telewizyjna, założycielka i Prezes fundacji Omenaa Foundation
  • Dorota Gardias: Dziennikarka i prezenterka telewizyjna, osobowość medialna

 

Rozwój osobisty i zawodowy przynosi największą satysfakcję, gdy wraz z nim idzie w parze pomaganie innym. Te dwie idee, dzięki współpracy Akademii Kobiet oraz Omeny Mensah, inicjatorki i Prezes Fundacji Omenaa Foundation połączyły się tworząc Kalendarz #silnakobietachallenge. Cały dochód ze sprzedaży Kalendarza zostanie przekazany na szczytny cel i zasili konto Omenaa Foundation na rzecz rozwoju edukacji dzieci w Ghanie – a dokładnie na rzecz budowy miejsca, gdzie dzieci nie tylko będą miały dostęp do nauki, ale będą mogły czuć się bezpiecznie.

Kalendarz #silnakobietachallenge ma format A2 dzięki czemu znajdzie swoje miejsce w każdej przestrzeni nadając jej elegancji i prestiżu. To również wspaniały pomysł na biznesowy prezent świąteczny!

Pamiętaj! Kupując ten Kalendarz – pomagasz!

Hotel Bania

by Akademia Kobiet |Paź 9, 2019 | Możliwość komentowania Hotel Bania została wyłączona | blog

Idealne miejsce na odpoczynek i spotkania biznesowe?

Wywiad z naszym nowym partnerem Akademii Kobiet

Hotel Bania ****

Hotel Bania, którzy znajduje się w pięknej i krajobrazowej Białce Tatrzańskiej w tym roku został naszym partnerem Akademii Kobiet.

Czterogwiazdkowy kompleks to odwzorowanie tego, co chcemy osiągnąć na naszej gali: najwyższą jakość, przyjemne wspomnienia i niezapomniane wrażenia.

Czym jest marka Bania?
Hotel Bania: Marka Bania mówiąc najkrócej mówić to kompleks hotelowo-termalno-narciarski, a zarazem najlepsze miejsce dla wypoczynku, od niedawna także z rozszerzoną ofertą dla biznesu. Miejsce, w którym stawiamy na czynny jaki i bierny wypoczynek, a wszystkie atrakcje są najdalej za rogiem.
Hotel Bania to idealne miejsce na spędzenie czasu z rodziną, współpracownikami, a także na samotny wypad, w którym spotkać można wielu ciekawych ludzi. Moc atrakcji, jaką zapewnia kompleks, gwarantuje przyjemnie spędzony czas, zarówno podczas odpoczynku jak i aktywnych zajęć, bez względu na porę roku.

Jak długo działacie na rynku?
Hotel Bania: Jako Hotel Bania **** Thermal & Ski od grudnia 2012, natomiast Bania, jako ośrodek narciarski sięga historią do pierwszej połowy lat ’80.
Już w 1981 roku powstał tu pierwszy wyciąg narciarski, a w kolejnych latach powstało ich jeszcze 7. Przez wszystkie lata kompleks rozwijał się w ekspresowym tempie, co zaowocowało coraz większą ilością turystów, którzy zachwyceni wracali do kompleksu Bania. Dziś to ogromny ośrodek z wieloma atrakcjami, w którym każdy znajdzie coś dla siebie.
Co Was wyróżnia?
Hotel Bania: Zdecydowanie kompleksowość i jakość usług. Hotel, termy, narty, oferta dla biznesu – wszystko zlokalizowane w jednym dużym ośrodku. Do tego góralska gościnność.

Co sprawia, że Hotel Bania jest wyjątkowy?
Hotel Bania: Jesteśmy w gronie liderów na rynku hoteli rodzinnych typu resort. Świadczą o tym obiektywne opinie na niezależnych portalach oraz dwukrotne zwycięstwo Best Ski Hotel in Poland podczas World Ski Awards. Nasza oferta wellness także się wyróżnia – jesteśmy najlepszym polskim hotelem SPA 2018 wg Gale Beauty Stars, posiadamy autorską linię kosmetyków, stworzoną przez właścicielkę hotelowego SPA.

Dlaczego zdecydowaliście się zostać partnerami Akademii Kobiet?
Hotel Bania: Z czysto biznesowego punktu widzenia uczestniczki Akademii znajdują się w gronie potencjalnych klientów. Kobiety o mocnej pozycji, business-owners, managerki, czy po prostu – kobiety biznesu. Chcemy im zaprezentować ofertę nowo otwartego Centrum Konferencyjnego Bania. Znamy swoje mocne strony i wiemy, że jedną z nich jest oferta wellnes&spa, która w połączeniu z nowymi ogromnymi możliwościami konferencyjnymi, stawia nas w pozycji jednego z najciekawszych miejsc do organizowania spotkań biznesowych w Polsce.
Z punktu widzenia społecznej odpowiedzialności biznesu wspieramy różne wartościowe przedsięwzięcia, także te, które promują siłę kobiecości. Zdarzyło nam się chociażby być partnerem jednego z wydarzeń w ramach projektu Marka Jest Kobietą organizowanego przez wydawnictwo Biznes na fali.


Jakie niespodzianki przygotowaliście dla naszych uczestniczek?
Hotel Bania: Niech niespodzianki pozostaną niespodziankami.


My jesteśmy ich bardzo ciekawe. A Wy?

Foods by Ann

by Akademia Kobiet |Paź 9, 2019 | Możliwość komentowania Foods by Ann została wyłączona | blog

Foods by Ann

Marki Foods by Ann raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. Została stworzona w 2016 roku przez Annę Lewandowską, która skutecznie namawia Polki do prowadzenia zdrowego stylu życia. Jej pozytywna energia i siła do działania sprawia, że wszystkie kobiety chcą być takie jak ona. Właśnie dlatego nawiązaliśmy współpracę z marką Foods by Ann – mamy podobne wartości i również chcemy pokazać, że można żyć lepiej, zdrowiej i aktywniej. Ich produkty są ekologiczne i pozytywnie wpływają na nasze zdrowie, a co więcej, są niezwykle smaczne! Poniżej możecie przeczytać wywiad z przedstawicielem marki Foods by Ann, która w tym roku będzie towarzyszyć nam na tegorocznej Akademii Kobiet.

Dlaczego zdecydowaliście się zostać partnerem Akademii Kobiet?
Zostaliśmy partnerem Akademii Kobiet, ponieważ to inicjatywa idealnie wpisująca się w DNA marki Foods by Ann. Nasza misja, produkty, uświadamianie w kwestiach zdrowego żywienia mają na celu inspirowanie i aktywowanie społeczeństwa, w tym w dużej mierze kobiet. Wspieramy wiele kobiecych inicjatyw, ponieważ wierzymy w ich siłę i przesłanie, a partnerstwo z Akademią Kobiet traktujemy dodatkowo jako możliwość bliższego spotkania z naszymi klientkami, poznania ich potrzeb i sugestii.
Gdzie można znaleźć Wasze produkty?
Aktualnie produkty Foods by Ann można znaleźć w wielu kanałach sprzedaży. Od naszej strony internetowej, przez sieci handlowe, takie jak Rossmann, aż po wybrane sieci stacji paliw czy mniejsze sklepy.

Jakie niespodzianki przygotowaliście dla naszych uczestniczek?
Uczestniczki Akademii Kobiet zamierzamy zaskoczyć kilkoma przekąskami, które znajdą się w welcome packach. Liczymy na to, że dzięki nim przekonają się, iż świadoma dieta nie musi kojarzyć się wyłącznie z wyrzeczeniami oraz o tym, że istnieją równie smaczne alternatywy dla popularnych, ale szkodliwych słodyczy.

Czym jest marka Foods by Ann?
Marka Foods by Ann powstała w 2016 roku, a pomysł, aby ją stworzyć, zrodził się w kuchni Anny Lewandowskiej. Oferuje wartościową, naturalną żywność bez sztucznych dodatków. Produkty są zdrowszą alternatywą dla artykułów spożywczych dostępnych na rynku. Firma aktywnie promuje zdrowy styl życia, a jej artykuły spożywcze to synonim najwyższej jakości. Ich podstawą są pieczołowicie dobrane składniki i surowce, dzięki czemu odpowiadają nawet najbardziej wymagającym konsumentom.
Firma aktywnie promuje zdrowy styl życia i właściwe nawyki żywieniowe. Pokazuje, że zdrowe jedzenie może być pyszne i nie musi kojarzyć się z wyrzeczeniami.
Foods by Ann jest synonimem holistycznego, zdrowego podejścia do życia.

Co Wasza firma chce przekazać kobietom?
Misją Foods by Ann jest wskazanie właściwych nawyków żywieniowych oraz tworzenie produktów, które udowodnią, że zdrowe nie musi kojarzyć się wyłącznie z wyrzeczeniem.

Nowoczesne rozwiązania i ułatwianie życia – wywiad z firmą Sovrana

by Akademia Kobiet |Wrz 23, 2019 | Możliwość komentowania Nowoczesne rozwiązania i ułatwianie życia – wywiad z firmą Sovrana została wyłączona | blog

Nasz nowy partner, firma Sovrana to eksperci czystości. Ich innowacyjny projekt pralni samoobsługowych okazał się strzałem w dziesiątkę. Opowiedzą nam, dlaczego dołączyli do Akademii Kobiet i uwielbiają pracować z kobietami.

Firma Sovrana to nowy partner Akademii Kobiet. Ich zaangażowanie w swoją pracę i nieprzerwany rozwój firmy zwróciły naszą uwagę, dlatego postanowiliśmy zaprosić ich do współpracy. Sovrana już od 20 lat zajmuje się wyposażaniem wszelkiego rodzaju pralni, a od niedawna, jako pierwsi uruchomili pralnie samoobsługowe Speed Queen, które z dnia na dzień zdobywają coraz większą popularność. Niezawodność, innowacja oraz wysoka jakość to cechy, z którymi utożsamia się Sovrana.

Czym jest  innowacyjny projekt Speed Queen?

 Jakość, niezawodność i wydajność to cechy marki Speed Queen, dzięki którym w ciągu 100-letniej historii produkcji urządzeń pralniczych zyskała ogromną renomę na całym rynku pralni komercyjnych, a następnie również samoobsługowych. Speed Queen to jedyna na świecie globalna sieć pralni samoobsługowych. Można powiedzieć taki McDonald w pralnictwie 😊.

Jak długo działacie na rynku?

 Oficjalnym dystrybutorem i opiekunem projektu Speed Queen w Polsce jest firma Sovrana.  Od 20 lat uruchamiamy pralnie chemiczne, pralnie komercyjne wszelkich rozmiarów, a od lipca 2015 roku wprowadziliśmy zupełnie nowy projekt jedynej na świecie, globalnej sieci pralni samoobsługowych.

Pierwsze pralnie samoobsługowe pojawiły się w latach 70. ubiegłego wieku. Oglądając odcinek naszego kultowego filmu „Kochaj albo rzuć” z roku 1977, możemy zobaczyć naszych bohaterów podczas wyjazdu do Stanów, gdzie stoją już pod jedną z takich pralni.

W Europie sieć zaistniała dopiero w 2012 roku a w Polsce oficjalnie uruchomiliśmy pierwszą pralnie na Warszawskim Ursynowie w styczniu 2016 roku.

Co wyróżnia Waszą firmę?

Firma Speed Queen opracowała program „Pralnia pod klucz”, który pomaga klientom uruchomić własną pralnię samoobsługową, jednocześnie zapewniając jej rentowność i ochronę przed recesją. Speed Queen posiada wiedzę w zakresie wszystkich aspektów planowania, projektowania, wyposażania i prowadzenia pralni.

Pralnie Speed Queen charakteryzują się przede wszystkim bardzo nowoczesnym i estetycznym wyglądem. Zamontowane w nich urządzenia tj. pralki i suszarki to urządzenia przemysłowe, w których uzyskujemy bardzo wysoką jakość prania i suszenia, nieporównywalną do tej jaką mamy w pralkach domowych. Kolejnym atutem jest szybkość – pranie i suszenia trwa ok 1 godziny, w zależności jaki wybierzemy program.

Jakimi wartościami kieruje się Wasza marka?

Niezawodność, wydajność,  jakość i zadowolenie klienta – dzięki tym wartościom ludzie w coraz większej ilości państw doceniają korzystanie z pralni samoobsługowych, nawet w krajach takich jak Polska, gdzie nie ma tradycji prania poza domem i każda rodzina ma własną pralkę.

Jednym słowem – ułatwiamy życie społeczeństwu bez względu na ich wiek.

 

 

Co sprawia, że Speed Queen jest wyjątkowy?

 W pralni samoobsługowej pranie trwa krótko, jest wysokiej jakości, używamy ekologicznych i bardzo wydajnych detergentów.

W pralni można skorzystać z urządzeń o pojemności od 8 do nawet 18 kg. Ostatnio nasi nowi inwestorzy zdecydowali się nawet na pralki o ładowności 25 kg. Co to daje? Otóż klienci mogą zrobić dużo prania podczas jednego cyklu, albo wyprać duże gabaryty, np. koce czy narzuty.

Z pralni klient zabiera całkowicie wysuszoną odzież, ponieważ używamy profesjonalnych, delikatnych suszarek; ludzie którzy mają małe mieszkania lub rodziny wielodzietne mogą uniknąć w ten sposób kłopotliwego suszenia garderoby na balkonach czy kaloryferach.

Zalet jest znacznie więcej, ale wymieniam tylko te najważniejsze.

Z kolei dla właściciela pralni Speed Queen – to świetna forma zainwestowania pieniędzy o wysokiej stopie zwrotu oraz biznes, który nie wymaga zatrudniania pracowników!

Dlaczego zdecydowaliście się zostać partnerem Akademii Kobiet?

 W ciągu 20 lat funkcjonowania firmy SOVRANA, uruchomiliśmy kilkaset projektów pralniczych – zarówno małych pralni chemicznych, dużych przemysłowych pralni szpitalnych i hotelowych, a ostatnimi laty również pralni samoobsługowych. Wielokrotnie naszymi kontrahentami były Kobiety i to one właśnie charakteryzowały się niebywałą precyzją i dbaniem o najmniejsze szczegóły, aby finalnie usługi wykonywane przez ich pralnie były perfekcyjne.

Otrzymawszy propozycję zostania partnerem AK pomyśleliśmy, że to świetny pomysł i że to właśnie dla kobiet garderoba odgrywa bardzo ważną rolę. Kosztowna czy w inny sposób wyjątkowa, powinna jak najdłużej służyć, być w nienagannym stanie i pachnieć świeżością. Bo przecież „czyste jest piękne”.

Uznaliśmy, że dla Kobiet Sukcesu to może być dodatkowa i ciekawa możliwość inwestycyjna.

 

SOVRANA

Gdzie można Was znaleźć?

 Do tej pory uruchomiliśmy ponad 30 pralni samoobsługowych pod logiem Speed Queen,  m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Trójmieście, Wrocławiu, Rzeszowie, Lublinie, Częstochowie, Olsztynie, Poznaniu, a nawet w małych Chojnicach czy Pruszczu Gdańskim.

W samej Warszawie jest już 15 pralni samoobsługowych, a następne są w planach.

Pod koniec bieżącego roku, według naszych prognoz będzie uruchomionych już ponad 40 pralni na terenie całego kraju.

Jesteśmy jednak przekonani, że to dopiero początek naszej drogi, jest jeszcze wiele miast które nie mają dostępu do takiej usługi.

Jakie niespodzianki przygotowaliście dla naszych uczestniczek?

 Z racji tego, że nie wytwarzamy konkretnych produktów, które moglibyśmy wręczyć uczestniczkom Akademii, przygotowaliśmy miły upominek, które na pewno zapadnie uczestniczkom w pamięć i będzie przypominał o naszej marce.

„Siła jest kobietą” – czy utożsamiasz się z tym hasłem i co ono dla Ciebie oznacza?

 Zgadzam się z tym stwierdzeniem w 100%, w kobietach drzemie ogromna siła, to kobiety mają nadludzką siłę, wytrwałość, cierpliwość i precyzję w swoich przedsięwzięciach. Osobiście znam wiele kobiet sukcesu bezpośrednio związanych z naszą branżą i wszystkie dokładnie potwierdzają to tezę !

Siła Jest Kobietą! – Wywiad z dyrektorem marketingu KINO POLSKA S.A

by Akademia Kobiet |Lip 25, 2019 | Możliwość komentowania Siła Jest Kobietą! – Wywiad z dyrektorem marketingu KINO POLSKA S.A została wyłączona | Aktualności

Żyć w zgodzie z naturą – ratujemy pszczoły z Dafi

by Akademia Kobiet |Lip 10, 2019 | Możliwość komentowania Żyć w zgodzie z naturą – ratujemy pszczoły z Dafi została wyłączona | blog

Celem Akademii Kobiet jest pokazanie, że warto żyć w zgodzie ze sobą. Dzisiaj chcemy Wam pokazać, że warto także żyć w zgodzie z naturą. Uczestniczyliśmy w otwarciu nowej inicjatywy firmy Dafi – „Naturalnie odpowiedzialni”, która ma na celu ochronę pszczół.

 

Bądźmy „Naturalnie odpowiedzialni”

Ogólnopolska inicjatywa „Naturalnie odpowiedzialni” powstała, by uświadamiać ludzi o zagrożeniach, na jakie narażone są pszczoły. Większość osób nie zdaje sobie sprawy, że działają na szkodę tym niezbędnym nam owadom. Naukowcy zgodnie twierdzą, że po 4 latach od wymarcia pszczół, nasz świat pogrąży się w chaosie.

Włączamy się w akcję z gwiazdami

14 czerwca 2019 roku właścicielka marki Akademii Kobiet, Monika Lichota była na otwarciu pasieki, którą Dafi stworzyło na terenie kieleckiej spółki Formaster Group. Postawiono tam 10 uli, które dały dom połowie miliona pszczół.  Mieszka tam łagodna i nierojliwa odmiana owadów  Buckfast. Pieczę nad nimi objał Mistrz Pszczelarstwa Krzysztof Antoszewski – specjalista z kieleckiego Oddziału Ligii Ochrony Przyrody.

Obecnie populacja tych owadów wciąż się zmniejsza, co jest bardzo niepokojące. Na szczęście wiele gwiazd przejęło się losem pszczół i promuje akcje związane z ich ochroną. To ważne, aby osoby, które są wzorem dla innych pokazywały, że warto angażować się w sprawy społeczne, które dotykają nas wszystkich.

Na spotkaniu spotkaliśmy takie osobistości jak:

  • Katarzyna Cichopek, która od lat jest naszą prelegentką, a na co dzień jest wspaniałą mamą i żoną, a z zawodu aktorką, tancerką, pisarką i psychologiem
  • Daniel Qczaj – trener i motywator
  • Damian Janikowski – brązowy medalista olimpijski

 


 

Jak możesz pomóc?

Na spotkaniu padły ważne słowa, o tym jak nieświadomie zatruwamy nasze środowisko, co przyczynia się do wymierania pszczół. Warto zwrócić uwagę jakich środków używamy do pielęgnacji naszego ogrodu – pestycydy oraz inne środki owadobójcze oddziałują także na pszczoły!

Ule powinny przypominać, że pszczoły na całym świecie wymierają, a każdy z nas powinien wykonać własny ruch, aby temu zapobiegać. Ponadto koniecznie musimy edukować społeczeństwo i nie traktować tych owadów jako intruzów, bądź agresorów – powiedział Mistrz Pszczelarstwa, Krzysztof Antoszewki.

W planach jest otwarcie kolejnej pasieki w Bilczy. W tym celu firma Formaster Group w mediach społecznościowych prowadzi akcję, która ma na celu uzyskanie środków na budowę pasieki. Za każde udostępnienie spotu proekologicznego firma płaci 1 zł.

Chcesz pomóc? Kliknij i udostępnij!

 

 

Pomoc naszym mniejszym braciom to pomoc całemu światu. Bądźmy świadomi swoich czynów i pomóżmy pszczołom – nie zabijajmy ich, niezależnie czy robimy to świadomie, czy nie. Wspólnie dbajmy o środowisko, a natura odpłaci się nam z nawiązką.

Spotkanie było niezwykle pouczające i mamy nadzieję, że takie miejsca będą pojawiać się w wielu miejscach w Polsce, a także na całym świecie.

„Sami ustalamy, ile jesteśmy warci”

by Akademia Kobiet |Cze 17, 2019 | Możliwość komentowania „Sami ustalamy, ile jesteśmy warci” została wyłączona | blog

 „Sami ustalamy, ile jesteśmy warci” – wywiad z nowym partnerem Akademii Kobiet, Kino Polska TV

O kobiecych poniedziałkach, sile, emocjach i inspiracji rozmawialiśmy z panią Agatą Papis-Maniecką, dyrektor marketingu Kino Polska TV. Dowiesz się co skłoniło Kino TV do udziału w Akademii Kobiet i co chcą przekazać nam, kobietom poprzez swój kanał.

Kanał telewizyjny Kino TV, wcześniej znany jako FilmBox, od lat wzrusza, rozśmiesza i wzbudza wiele pozytywnych emocji. Po raz pierwszy pojawi się jako nasz partner w V edycji Akademii Kobiet. Dyrektor marketingu Kino Polska TV, pani Agata Papis-Maniecka szczerze i wyczerpująco odpowiedziała na nasze pytania. W wywiadzie dowiesz się o wartościach, jakie chcą przekazać przez swoją działalność oraz poznasz cel nowej kampanii „Filmy Twojego życia”.

Czym jest Kino TV ?

Kino TV to kanał filmowy, który prezentuje znane i lubiane przez widzów filmy i seriale. To takie tytuły, do których wszyscy kochamy wracać, i które możemy oglądać bez końca. Podkreślając tę wartość, zrealizowaliśmy w tym roku kampanię reklamową pod hasłem „Filmy Twojego życia”.  Swoją ofertą programową, pragniemy umilić naszym odbiorcom czas, ale także wywołać pozytywne wspomnienia, emocje.

 

Jak długo jesteście na rynku?

Kino TV, pod swoją aktualną nazwą istnieje od września 2017 roku, jednak wcześniej kanał ten funkcjonował na rynku jako FilmBox. Dwa lata temu zdecydowaliśmy się na relaunch.

 

Co chcielibyście przekazać kobietom poprzez swój kanał?

Zrealizowaną w tym roku kampanię Kino TV pod hasłem „Filmy Twojego życia” oparliśmy na cytatach z filmów, prezentowanych w tym kanale. Chcieliśmy zainspirować odbiorców do działania. Dać im coś więcej niż zwykłą reklamę. Jakiś wartościowy przekaz, coś co z nimi zostanie na dłużej. „Nie pozwolę nikomu kierować swoim losem” z kultowego „Robin Hood: Książę złodziei”, „Sami ustalamy, ile jesteśmy warci” z „Jerry’ego Maguire’a, „Nie udawaj obojętności” z filmu „Gattaca: szok przyszłości” to ponadczasowe kwestie, które chcemy zadedykować wszystkim naszym widzom, w tym oczywiście kobietom. W filmie „Czekolada” główna bohaterka mówi: „Nie jest łatwo, kiedy się wyróżniasz”. Często jest tak, że gdy – my, kobiety – nie dostosowujemy się do wyobrażeń innych, to spada na nas fala krytyki. Ważne jest to, żeby się nie poddawać i działać, podejmować walkę o same siebie, pomimo wszelkich trudności.

 

Dla kogo tworzycie i kto jest Waszą grupą docelową?

Kino TV tworzymy z myślą o wszystkich, zarówno kobietach jak i mężczyznach, którzy w telewizji szukają chwili wytchnienia. Pragniemy, by oglądając nasz program, mogli się zrelaksować, przeżyć miłe chwile. Często dajemy im również emocje związane z rozbudzeniem miłych wspomnień – oglądanie evergreenów jest dla naszych widzów sentymentalną podróżą. Oprócz kultowych filmów pokazujemy jednak też nowsze produkcje, z ostatnich lat, często dzieła znanych reżyserów.

 

Dlaczego  zdecydowaliście się zostać partnerem Akademii Kobiet?

Idea rozwoju kobiet, wspierania ich i dbania o dobre samopoczucie płci pięknej, jest nam bardzo bliska. Połowa naszych widzów to przecież kobiety. Aktywnie bierzemy udział w kobiecych eventach. Z myślą o kobietach  utworzyliśmy specjalne pasmo w ramówce, pod nazwą „kobiece poniedziałki”. W ramach cyklu można oglądać najprzeróżniejsze filmy, które łączy pierwiastek kobiecości. Czasami jest to film akcji, czasami komedia romantyczna, a czasami poruszający dramat, na którym można sobie popłakać. Jak w życiu – każda z nas jest przecież inna!

 

Gdzie można was znaleźć ?

Kino TV dostępne jest w ofercie sieci kablowych i platform satelitarnych. Na nowej stronie internetowej kanału – www.kinotv.pl – znajduje się szczegółowy spis pozycji u najpopularniejszych operatorów. Serdecznie zapraszamy – zarówno do oglądania Kino TV, jak i odwiedzenia strony internetowej.

 

Czym jest dla Ciebie Akademia Kobiet i co daje Tobie?

To moje pierwsze kroki w Akademii Kobiet i nie ukrywam, że jestem bardzo ciekawa tego projektu. Mam nadzieję, że dzięki udziałowi w wydarzeniu poznam wiele ciekawych osób i otrzymam solidną dawkę inspiracji i motywacji do działania .

 

„Siła jest kobietą” – czy utożsamiasz się z tym hasłem i co ono dla Ciebie oznacza?

Powiedziałabym raczej, że „w kobietach jest siła”. W dzisiejszych czasach kobieta musi spełniać wiele ról. Dużo się od nas wymaga, a i my same wysoko stawiamy sobie poprzeczkę. Jesteśmy matkami, żonami, ale również aktywnie udzielamy się zawodowo, często zajmując wysokie stanowiska lub prowadząc własne firmy. Odnosimy sukcesy na wielu polach. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie kobieca siła.

 

Na pytania odpowiedziała Pani Agata Papis – Maniecka, dyrektor marketing Kino Polska TV. Dziękujemy.

 

Akademia Kobiet

Z Kobietami! O Kobietach! Dla Kobiet!

 

 

 

Kobiety-Rakiety

by Akademia Kobiet |Cze 17, 2019 | Możliwość komentowania Kobiety-Rakiety została wyłączona | Aktualności

Monika Lichota miała przyjemność spotkać się z Justyną Moraczewską – prelegentką I edycji Akademii Kobiet, a także autorką niezwykłej książki „Kobiety rakiety”

Mamy świetną wiadomość bo…
Najnowsza książka Justyny już jest dostępna na półkach największej sieci księgarni EMPIK 😊

A o czym będziemy mogły w niej przeczytać? O kobietach pokolenia X!
Co to za pokolenie? Kobiety, które przekroczyły symboliczną granicę swoich 40-stych urodzin
Pozycja ta, to pewnego rodzaju poradnik, który poprzez treści oparte na doświadczeniach Justyny i bliskich jej kobiet skłania do refleksji… i skłoni także Ciebie
Książka napisana z perspektywy 40-letniej kobiety, mamy, córki, dziennikarki i stylistki gwiazd na pewno skradnie Twoje serce!
To autorefleksja ze szczyptą humoru i dystansem do świata mediów.
Kto wybiera się po swój egzemplarz do pobliskiej księgarni?
Pozycja obowiązkowa! Polecamy

Więcej szczegółów już wkrótce – będzie się działo!

Urodziny Radia Kolor

by Akademia Kobiet |Cze 11, 2019 | Możliwość komentowania Urodziny Radia Kolor została wyłączona | Aktualności

7 czerwca br miałyśmy wielką przyjemność świętować razem z Radiem Kolor 26 urodziny 103FM!

„Znakomita atmosfera, czerwony dywan, pyszne jedzenie, błysk fleszy” – tak zapowiadali i… dokładnie tak było! 😊 Wspaniała noc w towarzystwie wspaniałych ludzi. Dziękujemy za zaproszenie i życzymy jeszcze wielu takich rocznic 😊
Zespół Akademii Kobiet.

Szacunek i oddanie ziemi

by Akademia Kobiet |Maj 30, 2019 | Możliwość komentowania Szacunek i oddanie ziemi została wyłączona | blog

wywiad z producentem żywności ekologicznej „Farma Świętokrzyska”

Ekologiczne warzywa i owoce stają się coraz bardziej popularne. Ludzie posiadają coraz więcej wiedzy na temat zdrowego żywienia i szukają na sklepowych półkach produktów oznaczonych „BIO”. 

Świadomość spożywania zdrowych produktów w naszym kraju nie jest najlepsza, ale powoli dążymy do zmian. Dlatego my również promujemy zdrowe, ekologiczne jedzenie, które powinno znajdować się w  naszym codziennym menu.

Dlaczego produkty ekologiczne są lepsze? Jak wygląda ich uprawa? Na te i inne pytania odpowiada Łukasz Gębka – właściciel Farmy Świętokrzyskiej, która specjalizuje się w produkcji ekologicznych warzyw, owoców i przetworów. Jak sam mówi ich praca jest ich pasją. Wciąż rozwijają się, aby osiągnąć najsmaczniejsze i najzdrowsze uprawy. Wyprodukowane przez Farmę przetwory będzie można też skosztować na najbliższej konferencji Akademii Kobiet.

Czym jest Farma Świętokrzyska

Farma Świętokrzyska jest to jedna z największych firm w Polsce oferująca klientom ekologiczne warzywa, owoce i przetwory. Aktualnie to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych marek ekologicznych na rodzimym rynku.

Jak długo zajmujecie się produkcją ekologicznych produktów?

Farma Świętokrzyska działa od ponad 16 lat. Nie zwalnia tempa i wciąż stawia na rozwój. W minionym roku firma zdecydowała się m. in. na powiększenie powierzchni swoich upraw oraz bazy transportowej, dzięki czemu proces dostaw warzyw, owoców i przetworów do klientów przebiega jeszcze sprawniej. Firma chętnie angażuje się we wszelkie inicjatywy zorientowane na propagowanie ekologicznej żywności, a także aktywnie działa w ramach Polskiej Izby Żywności Ekologicznej.

Co Was wyróżnia? Jakimi wartościami kieruje się Wasza marka? Czy tworzenie żywności ekologicznej to pasja czy tylko praca?

Priorytetami Farmy Świętokrzyskiej są szacunek i oddanie ziemi. To wartości, którymi posługuje się codziennie. Jako gospodarstwo ekologiczne w stu procentach wykorzystuje zasoby naturalne. Właściwe oraz starannie przygotowuje glebę. Stosuje zabiegi uprawowe oraz nawożenie, dzięki czemu zapewnia warzywom i owocom dobre warunki wzrostu. Pracownicy to zespół ludzi, których łączy wspólna idea, a mianowicie dostarczanie konsumentom produktów najwyższej jakości, wolnych od szkodliwych dla zdrowia substancji, ludzi, których łączy pasja. Każdego dnia pragną poszerzać wiedzę, rozwijać swe umiejętności aby jeszcze lepiej realizować zadania z zakresu ekologii.

Dlaczego produkowana przez Was żywność jest zdrowsza?

Nasze ekologiczne warzywa, owoce i przetwory to żywność najwyższej jakości. Nie zawiera szkodliwych dodatków chemicznych, konserwantów oraz chemicznych zanieczyszczeń. Posiada także lepsze walory smakowe. Rośliny uprawiane ekologicznie zawierają więcej witaminy C, witamin z grupy B, oraz więcej związków fenolowych, aminokwasów i cukrów. Są one również lepszym od produktów konwencjonalnych źródłem: magnezu, fosforu, żelaza oraz innych niezbędnych dla organizmu pierwiastków.

Gdzie można kupić Waszą ekologiczną żywność?

Firma znajduje się w niezwykle malowniczej, spokojnej okolicy gdzie praca na roli odbywa się w najbliższy człowiekowi naturalny sposób, dając mnóstwo satysfakcji i poczucia spełnienia.  Nasze warzywa, owoce i przetwory można nabyć w naszym sklepie internetowym www.biozfarmy.pl, w sklepach specjalistycznych, które oferują ekologiczną żywność oraz w największych sieciach handlowych: Lidl, Kaufland, Carrefour, Auchan, E.Leclerc.

Dlaczego zdecydowaliście się zostać partnerem Akademii Kobiet?

Mamy wspólne cele, idee. Chcemy wspierać lokalne przedsięwzięcia. Nasza firma znajduje się niedaleko siedziby Akademii Kobiet, dlatego pragniemy pielęgnować i rozwijać naszą współpracę.

Jakie niespodzianki przygotowaliście dla naszych uczestniczek?

Firma przygotowała dla Pań zestawy upominkowe w postaci naszych nowych przetworów. Smak ich jest niezapomniany!

Czy tworzenie Akademii Kobiet to już długofalowo współpraca, czy dopiero pierwsze kroki?

Farma Świętokrzyska od dłuższego czasu współpracuje z Akademią Kobiet. Współpraca jest bardzo owocna. Farma zaopatruje Wydarzenia organizowane przez Akademię Kobiet w świeże, ekologiczne, owoce, warzywa, przetwory.

Co daje Panu udział w konferencjach Akademii Kobiet? Dlaczego zdecydowaliście się na udział w kolejnym wydarzeniu?

Podczas konferencji zyskuję motywację do działania. Dzięki przemówieniom prelegentów, poszerzam swoją wiedzę, doświadczenie. Poruszane tematy w stu procentach pomogą mi w prowadzeniu firmy. Po tych kilku dniach jestem wypoczęty, inaczej patrzę na świat. Spokój, harmonia, nowe inspiracje.

Zapal się do działania i bądź z nami w ten listopadowy weekend!